برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم، ویژه سنین مختلف در شهرستان بروجن

مدیر خانه قرآن شهری مسجد امیر المومنین علیه السلام شهرک الهیه از برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم درشهر بروجن خبر داد.



به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مدیر خانه  قرآن شهری مسجد امیر المومنین  علیه السلام بروجن، از برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم در این مرکز خبر داد و گفت: خانه قرآن امیر المومنین (ع)، زیر نظر اداره تبلیغات  اسلامی  شهرستان بروجن  فعالیت می‌کند.

مرضیه مؤید افزود:  برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته های مختلف از جمله روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، احکام، نهج البلاغه، تفسیر، مفاهیم، و کلاس های ویژه کودکان از جمله فعالیت های این خانه قران شهری است.

مؤید  با بیان اینکه این کلاس ها برای خواهران و برادران در سطوح مختلف از مبتدی تا تخصصی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: آموزش های عمومی قرآن کریم به منظور ارتقا کیفی سطح مهارت قرآنی افراد و همچنین پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان از اهداف اصلی برگزاری این کلاس هاست.

وی ادامه داد: برای نونهالان و کودکان زیر 7 سال نیز، دوره آشنایی با مفاهیم قرآنی  و سوره ها، بر پایه شعر و داستان در این مرکز برگزار می‌شود.

مدیر خانه  قرآن شهری مسجد امیر المومنین  علیه السلام بروجن، زمان تشکیل کلاس‌های در این مرکز را از شنبه تاپنج شنبه  هر هفته از ساعت 8 تا 13 و 15 تا 20:30 اعلام کرد  و افزود: کلیه خانواده‌ها و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می توانند از شنبه تا چهارشنبه  به آدرس شهرک الهیه بروجن مسجد امیر المونین علیه السلام، صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها از 16 تا 20  مراجعه نمایند.

مؤید در پایان  ضمن تشکر ار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و کارشناس امور قرآنی به منظور همکاری درزمینه ی برگزاری این کلاس های اموزشی گفت: اطلاعات کلاس های آموزش قرآن که در این خانه قرآن اجرا می‌شود در قالب پوستر، پیامک  و تبیلغ در اماکن  مذهبی،  جهت اطلاع‌رسانی و شرکت برای عموم مردم در کلاس ها انجام گرفت است.

گفتنی است خانه قرآن امیر المومنین (ع)بروجن  از سال 92  مشغول به فعالیت است.